close
They say it's a man's world
他們說男生總是很大男人
Well, that cannot be denied
的確 無可否認的是這樣沒錯
But what good's a man's world
但如果男人的世界 沒了女人來陪伴
Without a woman by your side
我想也一切也是枉然
And so I will wait
所以我會耐心等待
Until that moment you decide
等待你點頭答應的那刻

That I'm your man
我是你的臭男人
And you're my girl
妳是我的可愛女人
That I'm the sea
我像是汪洋大海
And you're the pearl
而你是顆夜明珠 照亮了我
It takes two, baby,
我們是天生絕配
It takes two
天生的一對

A king ain't a king
當國王失去了身旁的扶持
Without the pow'r behind the throne
什麼富貴權力都成了空
A prince is a pauper. Babe
當王子失去了公主
Without a chick to call his own
生命再也沒有意義
So please, darling, choose me
所以 寶貝 我是萬中選一
I don't wanna rule alone
我不想孤單一人
Tell me,
告訴我

I'm your king
我來當國王
And you're my queen
妳是我的皇后
That no one else
沒有人
Can come between
能拆散我們倆
It takes two, baby,
我們是天生絕配
It takes two
天生的一對

Don't you know
妳還不懂嗎


Lancelot had Guinevere
藍斯洛擁有桂妮薇
Mrs. Claus has old st. Nick
聖誕老公公也和聖誕老婆婆在一起
Romeo had Joliet
羅密歐深愛著茱麗葉
And Liz, well, she has her Dick
而莉姿也有她的男友狄克


They say it takes two to tango
有了你 才能兩人雙舞
Well, that tango's child's play
呃 雖然那是小孩子的把戲
So take me to the dance floor
所以 與我共進舞池吧
And we'll twist the night away
我們共譜愛的圓舞曲

Just like Frankie Avalon
就像Frankie Avalon
Had his favorite mouseketeer
也都會有秘密情人
I dream of a lover, babe,
妳就是我的夢中情人
To say the thingsIlong to hear
與我綿綿情話
So come closer baby,
所以 靠近我
Oh and whisper in my ear
在我耳邊 悄悄話慢慢說

That you're my girl
妳是我可愛女人
And I'm your boy
我是你臭男人
That you're my pride
妳是我的驕傲
And I'm your joy
我是你的開心果
That I'm the sand
我是沙灘
And you're the tide
妳是海浪
I'll be the groom
我是最帥的新郎
If you'll be my bride
而你做我的新娘
It takes two, baby,
我們是天生絕配
It takes two
天生的一對



arrow
arrow
    全站熱搜

    stevenlovejazz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()